Skip to content

Koti

Markiisikirjaimet: VintageEmbellishment

Vaijeri: Ikea

Jotkut teistä ehkä tietävät sen tunteen, kun astuu ensimmäistä kertaa asuntoon tai taloon ja tuntee sillä sekunnilla tulleensa kotiin. Se on yksi maailman parhaimmista tunteista, ainakin minun mielestäni.

Meidän kotimme toi minulle juuri tuon tunteen noin vuosi sitten, kun asuntoesittelyilmoituksen bongattuamme ajelimme naapuripitäjään rivitaloasuntoa katsastamaan. Olin kerrasta myyty ja niin oli muutaman päivän päästä asuntokin. Meille. Vaikka entistäkään ei ollut vielä laitettu myyntiin.

Juuri siitä syystä minun oli menneenä talvena aivan pakko ostaa nyt eteiskäytävän seinää koristavat, vaijeriin ripustetut, liki sata vuotta vanhat markiisikirjaimet. En yleisesti ottaen pidä nykyisestä trendistä koristella kotia sanoilla tai lauseilla, mutta nuo rapistuneet metallikirjaimet nähtyäni tiesin varmasti, että samanlaisia ei vastaan tulisi yhdessäkään kodissa tai sisustuslehdessä. Ja oikeassa olin.

Tuo erilainen seinäteksti istuu tavallisuudesta poikkeavaan rivitalokotiimme kuin nenä päähän. Etenkin, koska se ei ole vain seinään liimattu kaksiulotteinen tarra, vaan kolmiulotteinen, vaijeriin ripustettu installaatio.

Kun aamulla herään ja tallustelen ulos makuuhuoneesta, tuo ihanuus muistuttaa minua siitä, että tilaisuuden tullen ei kannata epäröidä, vaan tavoitella unelmiaan.

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

